Friday, March 18, 2011

Sulandumine keskkonda

Tere blogi!

Eile oli kool ärevil nagu sipelgapesa. Esimene pool päevast oli nagu kord ja kohus koolitööle pühendatud, kuid arvatavasti mõlkus paljudel peas mõte kuidas nad õhtul välja näevad ja kui palju raha on õlle ostmiseks vaja välja kraapida.

Kõrvalmärkusena mainin, et mul oli eriti loll tunniplaan eile. Ajaloo tund esimeses plokis, aga alles kell üks oli märgitud taani keele tund teistega. Seega pendeldasin kooli ja kodu vahel ning kriipsutasin ligikaudu 2 tundi oma elust maha. Muidugimõista pidin peale taani keele tundi veel koju jõudma, et õhtuse peo jaoks sättida. I love buses.

Ah et mis pidu? Kolmanda aasta riskovlaste jaoks oli see pinget täis päev. Pidid ju nemad suures spordihallis umbes kahesajakesti tantsu lööma ja seejuures veel kenad välja nägema. Tüdrukud olid vaeva näinud, osad neist nägid välja nagu printsessid oma sädelevates kleitides. Poisid vist ei püüdnud nii palju kurja vaeva näha enda üles löömisega, kuid minumeelest on teksapüks ja ülikonna jakk päris korralik saavutus noormehe kohta. Juhul kui ta tuli ise selle peale.

Õhtu möödus lõbusalt, mis aga kõige tähtsam, klassikaaslaste seltsis. Silma lõi see, et meie laud oli lookas toidukogusest, mida kõik kaasa tõid. 2A = kokkamisklass :) Minu panus ühispatta oli chocolate chocolate chip cookie nimeline meistriteos, mille hulgast ei jäänud isegi raasukesi järgi.

Ja nüüd ma kurvastan natuke. Eilse põhjal saan kindel olla, et see klass on nüüd midagi enamat minu jaoks, kui lihtsalt kamp inimesi, kellega tunnist- tundi koos istuda ja erinevate õpetajate mulinat kuulata. Neil on tugev kokkuhoidmisvaim, kuigi klassis on omad grupid ja nende iseloomud võivad olla erinevad nagu öö ja päev. Ma tunnen, et olen sinna sulandunud. Ja varsti ma pean nendega hüvasti jätma.

Päeval, mil ma ära lähen, on nad siirdumas õppereisile. Fun fun for them, happy about that actually. Kurb, et ma ei saa nendega liituda. Põhjus ei peitu selles, et nad sõidavad Ateenasse, iseenesest kenake koht, vaid selles, et nendega klassireisile minna oleks midagi erilist.

No comments:

Post a Comment