Wednesday, February 23, 2011

Tagasi

Tere, kallis blogi!

Olen su unarusse jätnud ja ma vabandan. Teen sulle virtuaalse pai.

Kuidas nüüd uuesti alustada?

Alustagem algusest.

Vaheaeg sai läbi ja taas on tavaline kooliskäimise aeg. Ma olen selle üle õnnelik. Saab otsast peale õppimisõhkkonda sukeldada, minu jaoks taani keele omandamise keskkonda. Olin eelmine nädal mugav ja kasutasin oma taani keele baasoskusi ainult selleks, et isa endale Lystrupisse autoga järgi kutsuda. See oli päev, mil Taanimaad kattis lumevaip ja mis ajas bussiliikluse kergelt segamini. Ainult 20-minutlised hilinemised, kui on soojad kingad, pole hullu. Mul ei olnud. :(

Tunnen ennast nüüd täies sõiduvees, sest mul on jäänud veel napilt üle poole ajast siin olla. Ma ma pigistan sellest kõik välja. If life gives you lemons, make lemonade.

Ma olen õnnelik, et olen nüüd vaba. Eelmine nädal oli raske, sest hinges oli palju edasi-tagasi triivimist tunnete poole pealt ja nüüd on torm läbi. Vaikus peale tormi annab mulle praegu jõudu naeratada ja elu taas nautida.

Cheers to the love of live!

No comments:

Post a Comment