Tuesday, February 1, 2011

Trenn? Tehtud!

Nohu hakkab tasapisi minu ninakoobastest taanduma. Aeg-ajalt, ja eriti hommikuti, kimbutav köha võiks ka vehkat teha.

Usuõpetuses on uueks teemaks islam, mis tundub päris huvitav teema olevat. Kui minu pilt islami kohta tuleb valdavalt teleka vahendusel ehk siis terrorirünnakute näol, võiks silmapiiri laiendada. Õpik tundub iseenesest huvitav olevat, peab proovima kuidagimoodi läbi närida (loe: Google tõlgendada).

Saksa keele tunnis toimus minu ajuprotsessori krahh, sest ma pudistasin lauseid vahepeal taani-saksa segakeeles.

Käisin jõusaalis täna. Hea tunne on, tehtud sai! Tõestasin endale, et ma viitsin ja ma saan, kui tahan, taaskord.

Mõlgutan mõtteid, kuidas Eestisse pakk sisse smuugeldada ja kellele mida saata.

No comments:

Post a Comment