Monday, January 31, 2011

Nonii, nonii


Millal ma viimati postitasin?

Tundub, nagu oleks elu juba paika loksunud. Kool, kodu, kodu, kool. Nädalavahetusel läksin linna jõlkuma lootuses Mindepark'is (Mälestuste park) häid pilte klõpsata. Kuid kuna stiil andis kainele mõistusele lõuksi, siis läksin oma uue hippie'liku peapaelaga välja. Tuule kätte. Olen tark, olen.

Ühtlasi kärpis see ka ringi kõmpimise aja, sest kõrvad otsast külmetada pole just eriti tore ajaviide.

Pildijahiga rahule ei jäänud, sest ei küsinud õigel hetkel ühe imeilusa husky omaniku käest luba tema koerast pilt teha. :/

Pühapäeval tutvusin lähemalt kodukandis asuva metsaga. Päris tore koht sörkimiseks, oleks vaid veidi soojem. 2 nädalat ühtesoodu haige olla = ei ole tore.

Täna väntasin pedaale kohaliku jõusaalini, et lõpuks ometi liituda ja suveormi vorpima hakata. Homme siis esimene kord.

Ma olen kaotanud igasuguse kirjutamisoskuse.





3 comments:

  1. Mulle meeldib see esimene pilt jalgrattastega. Kus see tehtud on?

    ReplyDelete
  2. See on üsna kesklinnas, Bruun's galleri juures (kaubanduskeskus ühenduses rongijaaamaga).

    ReplyDelete
  3. Sa oled vist kõik kohad seal läbi käinud.Väga õige, siis on mida meelde tuletada ja on ka julgem mõne aja pärast pikemaks ajaks õppima sõita.

    ReplyDelete