Tuesday, January 11, 2011

Värsked vaarikad ja hirm homse ees

Pool päeva möödus kodus mõnusalt aega parajaks tehes dzäss-muusika saatel.

Björg kutsus Laura enda poole, et ta pead värvida. Tulemus on muide kena. Kuue paiku hakkasime liikuma Emilie poole, riskides terve tee pepuli käia, sest igalpool katab maad meie suureks rõõmuks jääkoorik. Keegi vist ei tule selle peale, et võiks veits liiva puistada. Björg käis eile pepuli. Oeh, on ehk minu kord alles tulemas?

Hilinesime veits õhtusöögile ja Björg ostis complimentary kommipaki 7Eleven'ist. Kohale jõudnud, nägin kahekorruselist punast maja, kust valgetest akendest nägi inimesi sees liikumas. Muinasjututaoline pilt.

Emilie kokkas hästi ja teema oli ka toredasti valitud - mets. Just what you need, kui ümberringi on külmus ja jää ning selle peletamiseks on lauale asetatud rododendroni lehed ja lillepotid tuppa toodud. Menüüs oli mingi koogitaoline asi, mille põhjas oli peenike taignakiht ja peal oli maitsev segu munast ja porrulaugust.

Magustoiduks oli *trummipõrin* - šokolaadikook jäätise ja vaarikatega. Just nimelt, vaarikad! Ma küsisin kust need pärit on ja mulle vastati, küsimuse üle natuke imestades, et supermarketist. Pole paha keset talve.

Vahepeal tuli ja pani oma suure pea mulle sülle Emilie koer Esterix. Ma vist meeldin siinsetele penidele.

AGA...

Homme on esimene koolipäev. Kuigi mul on kõigest 2 tundi, religioon ja keka, siis osa mu enesekindlusest on kusagile varju pugenud. Tulen klassi, kus ma ei tea ühtegi nägu ja ainult paari sõna ja väljendit nende emakeeles. Good luck for me.

Asja ei tee paremaks, et kekas on tüdrukute jaoks kavas ujumine. Minu stiil on kirves, nii et head see ei too. Aga nohh, teen mingi superskeemi valmis.


Uus sõber



1 comment:

  1. oi, ahahah, ei saa MINU STIIL ON KIRVES-made me smile)
    looking good on the picture, btw)

    ReplyDelete