Monday, January 10, 2011

Chill nill, vegan grill

Pealkiri ON lamp.

Päev hakkas vara, sest kuna Björg on meie mõistes kümnendik ja teiste hostid on 11ndas, siis temal toimus esimene tund (inka minu õnneks). Niipalju tean oma tulevikust ette, et tunnid on 1,5h. Koolist jutustan lähemalt siis, kui olen silmaga rohkem näinud ja pilte klõpsinud.

Kümne paiku saime teistega kokku ja taanlased näitasid meile linna. Imelikul kombel tundus, et nad pidasid vajalikuks meile suuri kaubamajasid näidata, sest kaks korda ja kahes erinevas kohas osutati meile seda au, et sõidutati alt- üles ja tagasi mööda treppe. Lol wut? Ma ei saanud sellest nagu tõsiselt aru, Björg ka mitte.

Kui te, kallikesed, arvate, et ma kepslen siin ringi nagu kodus, siis päris nii see ei ole. Suhtlemine, ümberringi vahtimine, pidev uudistamine ja kogu see infomüra = major headache. Olge valmis, kui lähme/lähete välismaale ja varuge Ibumetini. Btw, selle lõpp on selline, et ma jäin magama keset päeva neljaks tunniks. Kodus ma ei magama peaaegu üldse päeva ajal.

Õhtul aga crashisime Stine poole. Björg & sõbrad tulid mõttele, et nad võiksid kokkata iga õhtu ja kutsuda teisi teemaõhtudele külla. Nagu "Õhtusöök viiele" vms selle saate nimi oligi.

Tore, et nad seda teevad, sest nii saan tšillida, rääkida juttu, nende keelt kuulata ja niisama hängida. Eesti kohta küsitakse ka ühtteist, siis on tore rääkida ja imestunuid nägusid jälgida. Mitte kõik ei tea, kus Eesti asubki.


Kuhu iganes te ka ei läheks, lõpetate ikka siin.


Stine pool oli lehmateemaline õhtusöök. Moo-ness!

No comments:

Post a Comment