Monday, January 17, 2011

Rutiin

Imelik, kas pole? Teine nädal n.ö alles hakkas, kuid mind juba rõhub tsüklilise elukäigu tunne. Kool- kodu- õhtusöögid- kodu- jutuajamine- arvuti. Õnneks ootab iga õhtu mind oma kaissu paks ja soe tekk ja pehme padi.

Padi kahjuks enam nii tore ei ole, sest Bella ronis salaja minu tuppa ja kõikidest kohtadest, kuhu oma karvase penitagumiku toppida valis ta just selle. -.-

Aga ma ei nurise, sest ainult minu võimes on midagi muuta. Nii et läppar varem kinni ja voodisse õppima, näiteks. Väike samm, aga ikka parem kui läppar- raamat- voodi igaõhtune rituaal.

Olen veits tõbine, kuid homme lähen ikka kooli. Tänase koosoleku põhjal täitub kuri plaan meile õpikud kätte anda, nii et homme oleks vaja ühte suurt kotti kaasa võtta. Või leida endale väike neegripoiss. Okei, okei, just joking, black people are awesome.


Whatcha staring at?


Tänasest peale ametlikult minu lemmik

2 comments:

  1. Eesti väike neegripoiss oli Kevv:D

    ReplyDelete
  2. Make some pictures of your house and post them into Kuristiku-risskov.blog

    ReplyDelete