Wednesday, January 12, 2011

Tulerindelt tagasi ja elus


Polnudki nii hull päev nagu ma arvasin ja peas kõige kohutavamaid variante läbi elatud juhtumeid polnud.

Klass on suur ja ainult 5/28 või nii, on poisid. Seega sattusin naistesse, ojee. Üritan mitte lasta oma esmamuljetel tõkkeid üles seada, mis looks minu peas kindla seisukoha teatud tšikkide suhtes, kes juba praegu bitch'idena paistavad. Seda, kusjuures, polegi nii kerge teha.

Saaks ma rohkem aru, oleks usuõpetus kindlasti päris huvipakkuv aine. Täna nt olid esitlused, üks neist Jehoova tunnistajate kohta. Imelikud nagu need sektandid on, sain vähemalt nende kohta üht-teist teada (seksi kardavad vist nagu tuld :D ). Sellele aitas kaasa see klipp siin.

Kekast pääsesin, sest polnud riideid. kuigi keka õps on ühtlasi ka saksa õps. Multifunc much?

Koju sõitsin täna ÜKSINDA! :D Björg ütles seepeale, et varsti ta laps ei vajagi teda enam. Well, kuna tema ja Emilie ei jõudnud Arhuse- bussile õigeks ajaks, õnnestus mul ka omapäi kesklinna sõita. Hakkan juba orienteeruma.

Õhtul olime Laura poll ning tema teemaks oli Aafrika. Minu teemaks oli kass Misse silitamine. Esimene kass, keda ma nägin.


Vaatasime filmi Love& other Drugs

No comments:

Post a Comment